Thursday, March 27, 2008





日與夜


1. 早上運滯,搭咗成粒半鐘車返工開會,點知個會神奇地只係開咗二十分鐘。
2. 原來揾人睇舞台劇係咁難,一個二個唔係話無興趣就話唔得閒,攪掂星期五個場又輪到星期日個場俾人放飛機。啲飛唔洗錢架!
1. 晚上自己一支公去咗文化中心睇 ONCE,悶到癲,故仔超簡單,一味唱歌,好似睇緊MV咁,歌還可以,但零drama,仲有攝影個位,應該可以退休啦,最煩就係後面個大姐仔,成日扮竹星妹俾comments,頂。
2. 因為關羊生日,晚上去了他的飲嘢局,全部人都唔識,但結識了一個做舞台劇的女子,之前也看過佢嘅戲,她也說了一些自己的大計,很有趣,我一向尊敬年輕的創作一群人。
3. 是日零心情食飯,只係食咗兩件迷你老婆餅,九件麥樂雞,同埋一碗即食通心粉,於凌晨1點52分去了翠華,食咗個full dinner,61蚊埋單,2點10分走人。十個自在。
揾人陪應該係我明天起身第一樣要戒的東西,與其另一方根本不知要和我去看哪齣戲,倒不如自己一個人進出大堂,赴會的也請做做功課,個心係要嚟上的。

1 comment:

Summergirl said...

我超級like看舞台劇,是什麼劇名??
可以讓給我嗎??最多╴--請你吃飯!!!