Saturday, October 25, 2008

咩人都有

今日突然想剪頭髮,可惜個星級髮型師成日唔得閒,我又忙起來,要不是下星期要對住啲「客」,可能再長啲先剪。話說這間星級Salon啲receptionist好唔點,我去咗差不多成六七年,十次有七次張單都串錯我個名,最煩還是拿起電話後個句: Good morningafternoonthankyouforcallingxxxxsaloni'mxxxxxhowmayihelp.......you?淨係聽到個you字。

巴士背脊永遠貼着補習社廣告,昨日看到現代教育的Stella,卓號「高清天后」,點X樣呀?真係想打去現代問吓點高清法,係唔係miss堂堂同我玩cam,超高清先?否則文法則不通,我又想問下英文係咪叫 Queen of HD?

其實好想走去X鳩個間橙色寵物店好耐,d sales零常識,起初我不知曉,俾你坤,今日行過故意入去,個白痴女sales (好似叫Cabia,or something like that)撩我講嘢,我話你介紹個隻糧有grains,我隻狗敏感,皮膚好差,洗咗我好多錢,跟住佢話:不如食三文魚薯仔,跟住擰咗包Regal的糧俾我,英文大大大大隻字寫住: BARLEY,我話依隻都有grains,佢扮疑惑仲話無理由,我心諗,X你,你識唔X識架,你害X死人。我決定打電話去總公司反映,這些毫無sense的sales必須趕盡殺絕。

夜晚放狗,出咗大閘後,見到架的士有兩個鬼婆落車,鬼婆A同我笑,我回笑,跟住走過對面街放尿,Bradley放尿中,鬼婆A用中文大嗌:靚仔,你個隻狗係唔係Corgi,我答(用英文):Yes, it is。鬼婆A繼續:我個隻狗可以食咗你隻狗。我當堂呆咗,你講乜X嘢,飲醉酒呀?於是用Bradley過橋,我哋行啦,同人講bye bye啦。

事後經看更証實,鬼婆AB是清醒的,究竟佢原本想講什麽呢?

我個隻狗可以食咗你隻狗,咩X人都有。