Monday, October 20, 2008

Bloody Sunday

原本今日有粥食,但最後粥舖無開門,個人已經火了一半。點知今日出街,寨主又發癲咁吠,仲唔覺意咬到我大脾,無名十級火,出街後諗住去Club Monaco睇少少嘢,但Times Square個間舖無入到依件貨,仲話唔同舖有唔同貨賣,我心諗都痴X線。

然後去咗屈臣氏買紗布同葯膏敷傷口,想入去廁所攪攪佢,但入到去先發現無較剪剪唔開個紗布,跟住又出番去借較剪,然後又入番去。

跟住係街撞到個friend,佢話我都係去睇醫生穩陣,於是我就求祈去揾個醫生睇,佢話要洗傷口及打破傷風針,跟住我問我張medical insurance卡包唔包,佢話未必,我心諗都白痴,洗傷口都會唔包?乜依家啲保險淨係包度高磅重探熱量血壓?然後個醫生要fax份文件上保險公司,跟住我就坐咗係個診所半粒鐘,一個月後打第二針,半年後第三針。好煩。

最唔開心就係被咬後想打個求救電話都唔知可以打俾邊個。

是夜晚餐無粥,得到了四寶拼牛肚河,加可樂,34蚊埋單。