Tuesday, July 29, 2008

ATTENTION SEEKER

忘了在那裏看過,現在的economy叫做economy of attention。

這其實很對。例子如下:
  • 買新衫,最潮,最誇,為的只是要別人注意,黃偉文也把自己的寫照寫進《浮誇》和《大花面》內。
  • 唱K,尤其是在台上唱俾全個酒吧聽的人。曾經有人在LXX用家駒腔勁唱beyond的歌,超煩。
  • blocking angels,好地地唔知點解要著成咁。
  • 做新聞,尤其是方力申,唔知點解要話俾啲記者知要把精子儲在精子庫內。
  • 手機鈴聲,通常係D師奶同亞叔最爆。
  • facebook一日轉十次名,七次相,尤其是個名成百字長,例子: XXXX is thinking about getting a better job, because s/he's fed up with his boss, but s/he can't find a better one. So what shall XXXX do? Geees, save my life please! It's fucking enough!個info update有成7/8行,好似要睇自傳咁。
  • 陳志雲,一日唔出鏡唔安樂。
  • 高晧正,假爆,發明星夢,扮Q,最怕係roadshow焗住睇佢。
  • 幾十歲人還去選港男的人。
  • msn個nickname俾用來給說話人聽的人,一時update吓自己去邊到暢遊,一時又好似四歲咁話俾人知自己心靈交碎,一日改十次名。
  • msn啲 conversation圖畫多過文字,同依D人傾偈最煩,好似睇緊象形文字,一句how are you ar 加個問號竟然有3個icons,而家D人真係文盲到咁咩?
  • 成日問你有冇掛住我。
  • 講爛gag (荷媽?)

例子有很多,不能盡錄。每個人都有attention seeking的tendency,包括本人在內,但attention seeking到annoying的地步就不應該再縱容,你要人attention時,問吓自己有無俾番attention人先?不斷在facebook跟msn delete一些人,根本平時唔會揾,做乜仲要扮friend先?我稱這些人為non-friends (等如書展係賣 non-books一樣,non-books的定義,請看 Sherman Young's The Book is Dead)。打個譬如,你有個男友,但他不function像個男友,你感到single more than attached,then他便是個non-boyfriend。

最attention-seeking的星座:處女,巨蟹,白羊。(純粹個人觀感,勿對號入座)

我也有些情況是invisibility seeking,例子:

  • 拜年,所有親戚聚會
  • 寫作和閱讀時
  • 打電話來時已被我reject個call,但仲要問你點解唔聽電話
  • 有時msn會放上 offline mode,感覺不錯
  • 行書局時
  • 購買護膚品時,唔好煩我,等我自己睇
  • 在街上「見鬼」
  • 偷嘢時

有人對我說:你太self-centred吧,self-centredness的定義在乎任何事以自己為先,我是,我亦只是不認同一些東西,而因此選擇跟一些人來往之餘去企硬,這不代表我不理人感受,自我中心跟心腸硬是兩回事,我是水瓶座的,怎會不sensitive?我企硬delete一些non-friends,我企硬我覺得對的東西,反正你們這些non-friends都唔知道被out,有幸的話,see you at my funeral。

這時代,只要catch到人attention,便有錢賺,有自信,我們的attention也因此是最便宜的貨幣,當我說no或lecture一些人為什麼我們沒有聯絡時,我很sadistic,兼暢快,因為他們比attention的價值還要低。