Monday, June 30, 2008

Junk人騷

回港後,心情有點怪怪的,開始討厭weekend之餘亦嘗試將weekend變成weekday咁過。甚至想每個weekend也不用在香港過。啲人一見你online就問: not going out? Saturday night wor,跟着我就會答: nowhere to go wor,然後佢哋就會話: you know many people,then我就dead咗同滴汗,唔啱wavelength,此對話就等如問一個病人點解病一樣,我要的可能是一個果籃和一支葡萄適,而唔喺俾人keep住問你點解肚痾,點解發燒。

一直有將個電話silence和清msn "friends"的習慣,現在甚至清facebook同phone book,電話唔聽,email唔覆,覺得生活裏太多junk,包括人在內。Junk人是世上最不環保的東西,既不能循環再造,又要存在獻世。

最怕就是一些你已delete的人又十年唔逢一潤咁撩吓你,有點失諸交臂。

有些胡鬧的人係要小的,包括你,你知我是指你。

有些脾氣係要發的,esp對着エ作上的不允和生活上的無理。

有些過去的人係要忘記的,包括你你你他他他。

我只求生活有質素,隨心而行,不怕死,一些含junk量高的人和事,stay away。

若你覺得我的ego太大,fine,不夠大,在這裏生存只會被abuse,occasional selfishness and greed是OK的,只怕彼此的ego鬥大時,就不得了。