Wednesday, June 04, 2008

我的 Sexist Neighbour

近日喺Parking Wars遇上了一個sexist,他便是我的「鄰居」 Ernine。

一直留意咗佢街一陣子,發覺逢illegal parking 的勢必無事。於是我在買了雪糕車無耐後,便得車拍到他街上,一來以為安全,二來可以利誘些 illegal parkers,然後我再用tow car ticket 佢哋,所以我作出了以一個陣式: ice cream care (legal parking), car A (illegal parking), car B (illegal parking)。

豈料翌日起身,收到佢兩張牛肉乾,火都嚟埋,佢ticket咗我都算,剩餘四個parking space 俾條女全部 illegal parking,仲食埋我架雪糕車的小甜頭。

條女已經泊咗架車係佢條街超過4日,仲未肯走,擺明縱女啦,我頂。

若想見此 sexist 的面目,只須 search by user name,張相有個馬利奥捧住兩粒個頭咁大嘅珍寶珠是也。

No comments: