Tuesday, October 23, 2007

我的古怪同事 <1>
某日,我在 general office 內 fax 嘢,突然「葉晨」問我:「你同王貽興有無關係?」

我的古怪同事 <2>
參加了 department 內的一個學術閱讀小組,坐在師奶博士甲旁邊,但當同事通知她的朋友因有事不能出席時,她說:What? She made me come, but she doesn't come? 之後的兩分鐘對話中,她重覆了兩三次。我低着頭,沒有望她,我心裏重覆着她那句說話:What? She made me cum, but she doesn't cum?

我的古怪同事 <3>
今日開了個無聊會,因為鬼佬甲有堂要上,趕住走,但他又想今晚同唐人甲搞掂埋D手尾,於是鬼佬問佢攞手提電話號碼,但唐人甲十萬個唔願意,說明天整日都要上課,今晚想清靜一下。哎吔,你又唔係大明星,一場同事,唔洗咁密實嘛。

No comments: