Thursday, July 19, 2007

我相信世界上是無人鍾意見工的,我每次做完一件事,心裏總是有了底,知道好不好,能不能。今日去完西貢,個 interview 都唔知做乜。個鬼佬批評學生英文水平差,問我有乜方法解決和 motivate 佢哋,痴線,又問這個問題,問者根本無答案,鳩問鳩答。今次好了,他問了些關于我讀書的東西,但最後問人工時,又話自己唔知,要問 HR,,我唔信成日 interview 無人問囉,俾個 range 我都好啦。頂,真討厭見工,那種 'not being wanted'的感覺實不好。比分手還難頂,分手有乜唔妥可以鬧爆佢,見工呢?唔對板就只可以山長水遠搭車走。星期五那兩份更不 academic and scholar的 jobs,不堪設想。

4 comments:

me too said...

明白, 非常明白, 很討厭見工時不斷給人奚落那種感覺。

如果心底裡是不喜歡非學術性的工作, 那又何必浪費彈藥? 專心向學術界發展吧!

Unknown said...

testing

Unknown said...

你問有幾多人工??? 邊有人咁問架!!!

Nich said...

唔通你見工連人工都唔問咁清高?