Wednesday, March 11, 2009

關心‧費
前幾個月拎咗澳幣票去匯豐,個職員話要買票,收60蚊手續費,fine。今日叫阿媽再去幫我入第二張澳幣票,點知2月1号加咗價,要收100蚊,100蚊最低消費,實情要收支票銀碼嘅0.5%,銀行不嬲有佢講,無你講,現在不是人打劫銀行,係銀行打劫你。

當今日滙率為1對4.8,攞我100蚊,即係收咗6.9%手續費,比她口口聲聲的0.5%多了13.8倍。一向不明白手續費,行政費,年費,會費是什麽。

你幫我辦手續,做行政,不是你份內事嗎?我入了會,可能會多來幫襯,你不是受惠嗎?

我最欣賞caring的service。你只要令我覺得你細心,我便俾錢俾得爽,像在香港按摩一樣,你什麽料子你一起手五分鐘便知曉,反而臨走時千叮萬囑我要牌tips的話,我卻和你包拗頸,一個仙都唔俾,最多下次不來。

加洲紅又話收歌曲版權費,收每個人8-9蚊,五六年前唔見你收,反而現在由k net 手上買回環球所有K歌後就開始收,好明顯,我們是用來填氹的,難道十多年前唱黎姿的白恤衫是不用理會版權嗎?最可笑是版權費是海鮮價,晨早學生時段只收1蚊。所以我肯定很喜帖街在早上10點是不須太受人尊重的。

另外去中環吃熱狗,加relish要加5蚊,relish同hotdog是不可分割,正等如去爆房發現買套要另外加錢,無天理。

好怕去餐廳要俾錢開蒸餾水,水要人最基本的東西,幹嗎要俾錢買?Caring的service用錢買不到,但相反用錢有時反而可以買care,金絲雀一案鐵証如山。

關心是無價,但我理可在你面前收取像手續費,行政費,年費,會費般無稽的關心費,只要你肯俾,他們會繼續收。

Everyone, it's time for civil disobedience。