Wednesday, February 04, 2009

我的下體和上肢

每次我發覺我的下身支撐不了上身時,我就知自己病了。

事發經過:上星期農曆年前已經傷風咳,直至上星期五食完第一餐生日飯後,便頭疼到頂點,又想作嘔。立即去了養和睇醫生。2月2日晚又出去食飯,食咗個friend成千蚊,好好吃的牛扒,但返屋企冲沖下涼又嘔哂出黎,未到12點便瞓覺,1點幾發燒,又嘔多次,之後成晚瞓唔到,6點鐘起身,準備返工,all 咗兩次成個人根本唔點,返到office,响梳化攤抖下時,又突然嘔多一獲,又all多獲,上堂時又浮吓浮吓,撑到點半落堂,搭咗二百蚊的士去睇醫生,成廿四五度仲發冷,想死。

感謝所有sms/facebook messages,但我真的無力覆,也感謝吃了但消化不到的生日飯局。願望:俾番個生日我。